Monday 19 May 2008

Jazz Dalam Peringkat Percubaan Menjadi Pujaan Para Pemuzik Serious



Link youtube di atas ni adalah salah satu kugiran kegemaran saya bernama TRIOSK. Mereka berasal dari Sydney, Australia dan bermula ligat dalam 'experimental' jazz sejak 2001. Sekarang diorang dah ada tiga album. Aku tak suka cakap banyak pasal kugiran, dan maklumat-maklumat lanjut pasal diorang seperti makanan kegemaran diorang, atau diorang shuffle ke tak sebab sekarang telah wujudnya Wikipedia. Walau bagaimanapun, mereka telah menghasilkan tiga buah album dan semua album mereka boleh bla. 

Nak jugak cerita ko pasal satu hari aku kat KLCC...Mampuslah, blog ni bukan untuk citer pasal orang. Kalau nak blog cam tu, gi la cari. Aku cuma nak bagitahu apa yang mengghairahkan aku dari segi kreatif dan sudut pemikiran yang luaran petak. 

No comments:

Dari mana?

Analytics