Thursday 15 May 2008

Blog Pertama Gua

Assalamualaikum, blog ni diutamakan untuk aku meluahkan material- material yang aku gemar. Aku juga akan jemput dak- dak aku (street team) atau lebih dikenali sebagai TOP BOYZ, untuk diorang meluahkan perasaan diorang masing masing. Maklumlah, kebanyakan penulis gersang dan ingin bercerita. Jadi, 'stay tuned' kerana banyak jenis maklumat-maklumat yang dapat korang manfaat dari blog ini, dari muzik, budaya, fesyen, politik dan banyak lagi. Fakta-fakta yang aku akan tulis bukan cerita kosong, ada la skit-skit , tetapi saya akan janji bahawa apa yang saya akan berikan kepada korang memang lain daripada yang lain. Kawan-kawan kau yang kau lepak kat mamak tu pun mungkin tak tahu. Diorang hanya boleh hembus rokok dan berjawab 

"ye ke bai?" 

Sekian.
Kwaidan Tarmizi

No comments:

Dari mana?

Analytics