Friday 1 August 2008

MELANTAK SEBERAPA BANYAK DENGAN HANYA RM10!!!

Bai itu hari gua kemaruk carik buffet tapi bajet gua kureng kot.sengkek bai
Gua usha buffet kat mana mana paling kurang pun RM40.

Tapi tekejut gua tengok,ada poster ALL YOU CAN EAT FOR RM10 kat kedai durian kat ss2.Kalah buffet dinner kat hotel Traders.

Jomla bai.Musim raja segala buah sudah tiba.RM10 je kot.sesapa nak gi sekali,komen la kat bawah ni kita buat rombongan beramai ramai.Kalau lu nak pegi 2 ball je ngan chikaro lu pun takpe.Tapi jaga sket bau mulut.



Ini cara makan durian yang salah.Mat saleh apa tau.Tapi gua rasa caro begini mulut lu tak bau.


2 comments:

Anonymous said...

hahahahaha..bleh gak bai

apa apa pun wa amik cuti sampai ari khamis

gerak jakarta makan nasik padang bajet sana baffet dia lagi kaw tau

khalidzul said...

hahah jom!

Dari mana?

Analytics