Sunday 28 September 2008

Single Minggu Ini


TV On The Radio- Dancing Choose

Maaf kerana lama menghilang, aku nak cuti raya jadi aku kena kerja hari minggu jugak nak habiskan projek-projek dan kerja aku susah gak bai, bukan layan Youtube je kat pejabat. 

Ini dia single terbaru dari kugiran TV On The Radio Dari New York. Bebudak 'blipsters' ni telah muncul dengan album baru bertajuk Dear Science, dan setelah mendengar album ni dua kali, aku bagi diorang 7/10. Aku pilih diorang untuk single minggu ini kerana minggu ni single- single tak cukup sharp pun, kalau nak sharp, dengar album Grails baru la jing!

Apa- apa hal, betul kata Jack, sibuk nak Hari Raya. Jadi persiapan semua lah. Harap maklum.

Kami dari TOP BOYZ ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada semua umat Islam yang membaca blog ni. Terima kasih atas sokongan korang. Tanpa korang, aku takde inspirasi nak tulis, tapi kalau korang nak benda yang lain sikit. aku syorkan korang www.manggaonline.com . OK?

*CIUMAN BESAR DARI KWAIDAN*

No comments:

Dari mana?

Analytics