Sunday 13 July 2008

Tanah Air: Photography

Aku sejak dua menjak ni ada la scanning gambar gambar awek yang panas panas kat facebook untuk dijadi kan robekkan ku (kk memain je). Aku bukan usha pasal nak tarik daging. Aku ni memang minat tengok gambar dari segi teknik fotografi. Banyak yang aku tengok Semuanya seperti gambar di bawah ini:

Ha. skarang ni memang banyak sangat gambar cam ni yang di guna oleh jantan jantan dan bohjan melihat perut awek yang sedap (boleh buat bantal) atau pun yang ramping. Cuba la amik gambar sebegini. Kalau la ada chikaro yang amik gambar cam ni aku rasa facebook terus declare IPO (enlist dekat stock market) bai :



Amacam? gambar atas atau gambar bawah yang boleh bla? Gambar yang mana lebih dramatik.? fokus nya bkan kat budak itu saja, malah cuba usha background dia dan renung kan apa yang anda nampak..

kalau suka gambar gambar yang kat bawah, aku dah carik satu facebook dah, tetapi takdapat jumpa satu apa pon.. Apa apa pun, try lah carik buku rm 25 inggit kat MPH. Buku tu hardcover, memang murah la kira kalau buku hard cover 25 inggit. kalau kat UK 5.99. Mana murah?

tajuk tajuk nya:
a. The Forties in Pictures
b. The Fifities in Pictures
c. The Sixties in Pictures
d. The Seventies in Pictures


Selain dari pada usha gambar, korang pon boleh belajar pasal isu isu sejarah yang terjadi dalam dekad (10 tahun) dekad yang tertentu.

Carilah buku itu, "si vous voulez etre incroyable comme Mr. Lingam"

Jack Lingam

1 comment:

Unknown said...

bestnya! rasa2 ada lagi ke tak eh? hmm....

Dari mana?

Analytics