Monday 21 July 2008

Filem Pendek Yves Saint Laurent 2009


Ya mesti korang macam "Whoi, tetiba je ko blog, mana ko menghilang dll, OK AKU BAGITAHU KORANG!"
Aku (kwai)
a) Baru balik dari rehab minggu lepas atas penyalah gunaan alkohol, bahan narkotik dan juga pil tidur
b) Pergi melawat ibu untuk semangat dan ketabahan dan ingin memohon maaf
c) Rujuk tunang lama balik, jadi biasalah, kena 'settle things'

Anyways, saya ingin memohon ribuan maaf kepada TOP BOYZ dan juga para pembaca kalau saya terlanjur kata selama ini. Kadang- kala, bukan saya yang menulis, tetapi saya yang telah dirosakkan oleh Bourbon dan Shochu.

Inilah dia Filem pendek baru 2009, yang telah diarah oleh pengarah YSL sekarang Stefano Pilati. Filem pendek ini ada menceritakan imej dan visi seorang lelaki dan kehendaknya, maklumlah, lelaki ni suka jaga penampilan, tapi tak suka tunjuk sangat, kang orang panggil apa? sotong? apok? oops, jauhkan .

Harap korang faham tentang visi Encik Pilati dan dia ada buat filem pendek untuk musim lepas juga. Jadi, Semoga terhibur dan jauhkan diri daripada yang negatif kawan- kawan!!!

Kwaidan "dah tukar" Tarmizi

No comments:

Dari mana?

Analytics