Monday 2 June 2008

Buku yang susah nak baca waktu berak


Gua nak mintak maaf pasal itu hari gua sound lu orang pasal tak baca buku. = (
Gua tak terpikir lak pasal takat kemampuan lu orang yang terkopak tido dalam kotak. =~ (
Gua setuju ngan lu orang yang harga buku memang mahal dan gua turut tak setuju bersama lu orang dengan pihak-pihak swasta yang CEKIK DARAH ORANG NAK BACA BUKU!!!!!!! ilmu pengetahuan pun kena tawan oleh si kapitalis-kapitalis.
tapi takla bermaksud lu kena mogok tanak baca buku.itu mogok bongok.
Kalau lu nak beli buku kat 'Pay Less Books' pun tak boleh gak.cubala baca Buku-E.Bukan buku pasal ecstacy,bongok!lu nak otak lu sharp ke nak otak lu makin jahanam!!
Buku-E atau,E-buku(hehe) adalah hasil-hasil mata pena si penulis yang telah dibuat percuma dan boleh dimanfaatkan oleh siapa siapa pun boleh!!!!
E-buku boleh ada macam macam jenis bai.ada yang dalam format PDF yang lu boleh carik kat www.planetebook.com.takpun ada jugak webmaster yang begitu rajin sekali,hinggakan dia salin balik seluruh isi kandungan sesuatu buku itu ke dalam website dia dan oleh kerana ini dia terus menjadi seorang WIRA dalam masyarakat yang kedekut ilmu ni.E-buku yang macam ni pulak lu orang boleh usha dalam website online library cam www.american-buddha.com .

Tapi dalam artikel ni gua nak ketengahkan format E-buku yang coooool as fuck ni.


inila majalah online gua dapat dari www.issuu.com .Click majalah tu kalau lu nak usya yang lagi besar dan lebih senang nak baca dan kat situ lu boleh zoom gak kalau masih gak susah nak nampak.Kat website ni memang dah tersedia ada belambak-lambak majalah dan buku buku fesyen,shopping,travel,seni dan apa benda pun citarasa lu orang la.Yang lagi buat benda ni boleh bla,lu boleh upload apa apa file PDF lu kat website ni dan jadikan ia satu naskhah E-Buku yang coooool as fuck!.gua ada amek satu fail PDF dari planetebook.com
dan jadikan buku friedrich nietzsche bukan sahaja FREE,tapi juga COOOOOOOL AS FUCK!

1 comment:

Anonymous said...

Wow. Thanks for this website. I think I have a bookorgasm!

Dari mana?

Analytics