Saturday 21 June 2008

Maklumat untuk Muslimin dan Muslimat: Halaltube.



Link 

Kita orang happy, kita orang sedih, kita orang buat dosa, kita orang cuba buat pahala. Kita orang ni bukan sempurna bai. Kadang- kadang aku nak dapat ketenangan minda, keterangan hati, aku gi Halaltube. 
Hidup ni penuh dengan rintangan beb, ngan cabaran dan sebagainya. Semua orang pernah mengalami benda- benda cam ni punya, tak leh dinafikan.

Jadi malam malam, sebelum aku nak tidur, ada masa tu, kalau tak nak baca, aku bukak la Halaltube ni. Pensyarah kegemaran aku namanya Yusuf Estes. Ni kat atas ni muka handsome dia. Dia ni omputih masuk Islam, dan cara dier bersyarah memang menarik.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut, klik la link tu dan layari sendiri. Asyik heritage row je kadang- kadang tak dapat jugak keterangan hati. Skali- skala apa salahnya nak tahu benda- benda yang boleh dibawa mati? Betul tak Jack?

Yang halal,
Kwaidan

No comments:

Dari mana?

Analytics