Saturday 9 May 2009

Selamat Hari Ibu

Salam fren,

Apa cerita? wa bajet lu orang banyak yang sedang sibuk atau sudah lepas membawa ibu lu jalan jalan pergi nagoya, euromoda, masjid india, jalan TAR dan roaming pusing pusing kat KL tu. mungkin ada juga yang buat surprise untuk ibu seperti membeli drum set, novation sl compact 49 dan banyak lagi. ada juga yang membuat surprise seperti setup kan account facebook. ada juga yang mengambil watak seperti menjadi head chef di dapur dan membuat sunday roast untuk mak lu orang. wa biasa je, cuci kan kete untuk mak aku.

kepada sesiapa yang kat obersea (oversea) pulak, rileks bai, jangan la lu bersedih hati. wa pasti mak lu paham lu sedang belajar bersungguh sungguh tuk dapat kan markah TIP TOP untuk membuat ibu lu sebak bila lu graduate nanti. 

anyways, mana datang nya hari ibu ini? adakah ia untuk menyambut kerja kerja mother theresa? bukan beb. mother theresa tu andartu.hihi. dia belom kahwin dan wa saspek dia masih teruna lagi.

adakah ia untuk menyambut pahaman atau falsafah oprah winfrey?

adakah ia untuk mengingati legend legend feminsm seperti Voiltairine de Cleyre atau Margaret Sanger?

bai, wa tak yah cite panjang ah. lu ingat sikit memori lu dari lu lahir sampai ari ini? dan mengingati jasa jasa ibu lu kepada lu, selain bagi nenen kat lu dan mengosok baju lu? Secara teknikal, tiap tiap ari hari ibu...

apa kata kalau ada pembaca kat sini atau lu ada member yang kuat lari rumah, bagi tau kat mereka tentang posting ini.






sekian,

Jack " i lap u maman" Lingam

P.S - kalu ada sesiapa yang teringin nak bagi ucapan tuk ibu tapi tanak ibu lu tau, sbgai contoh, jantan jantan yang telur besar sebelah. sila la beri ucapan di ruang BUARAN kami.

1 comment:

Unknown said...

selamat ari ibu cik!

(telor aku tak besar sblh k)

Dari mana?

Analytics