Wednesday 29 October 2008

Apahal Dengan Blog? : Aku Terangkan

Pengumuman: Aku skarang kat workshop di Herzo, Germany dan minggu lepas aku prepare untuk workshop ni, kerja baru aku memang gila, tapi aku harap korang jangan ingat kita malas. Jacky L tengah sambut deepavali, Armaya Maarof ada cedera skit masa dia tengah test superbike ni, dan Shaf Hamdan, itu ko relek ah, dia intern je.

Aku akan cuba mulakan blog dengan segar tak lama lagi. Sementara menunggu, aku syorkan korang bagi komen-komen untuk tanya apa apa soalan. Lagi skali aku ulangkan, blog tak tamat, kita masih ada, tapi ko tahu ah blad, nak cari bahan power, kena selidik lama, bahan kena power, kalau tak, baik aku pos gambar cikaro aku dan citer apa aku makan hari ni, betul tak?

Ciuman Besar dari Kwai.

3 comments:

K.O.N.T.R.A. K.I.R.I. said...

akan aku tunggu posting kamu lagi.

ini ada soalan dan permintaan.

Boleh tak kamu buat sedikit penjelasan tentang Bermuda Triangle ?

adakah setiap yang lalu disitu akan hilang dan diterbangkan ke dunia lain (seperti yang diwar-warkan dalam filem Hollywood) atau terjunam di dasar laut dan hilang/mati begitu sahaja tanpa dikesan.

terima kasih.

p/s : saya link blog kamu ya.

Wansteddy Tales said...

boleh tanya pe je ke? post template blog sya dh hilang.... cmner nk bg post template tu ada balik? dh puas cuba xlepas2 gak....

Anonymous said...

take time 'topboyz',barang baek mmmg camtu . lagi satu ka tak geli ke dengan nama 'topboyz'?

Dari mana?

Analytics