Sunday, 12 October 2008

Pakai Kat Zoo: Eloklah Tu

Amacam semua? Haritu aku jalan- jalan kat benua Eropah, lastu aku jumpa mamat ni, dia ni memang gila fesyen ah. Lepas tu dia tunjuk aku preview Adidas nyer collabo ngan Jeremy Scott. Rekaan- rekaan ini berdasarkan pakaian-pakaian 'costume' yang selalu diinginkan oleh pereka dari Los Angeles, Jeremy, dan dengan persahabatan antara dua syarikat ini, Jeremy pun buat la kerja gila dia, menggunakan kain- kain Adidas dan kepala otak dia. Hasilnya, macam gambar kat atas tu ah. 

Bai, aku cabarkan sesiapa kat Malaysia pakai jacket tu. Mesti boleh bla punya lah!

Aku tunggu je kalau ada set macam buaya. Abang Kwai kan suka bukak mulut petang- petang!

Yang terpegun,
KWAI

6 comments:

Anonymous said...

bai kau kerja apa? macam best je

Ami Schaheera said...

haha comel lah!

kitsch killer said...

erm.. aku tarik sial ekor tu kalau orang pakai ni depan aku. lastu aku tarik hoodie tu biar tutup muka dia, tarik2 skit telinga atas tu pastu aku tarik paws dier hayun2 skit. orait?

jon said...

gila dengki sial ko.

Mr.Barrock! said...

hihihi..macam best je..

ni kalo pakai baju ni jalan-jalan...mana-mana budak nakal tu kejar..tarik ekor yang belakang tu..mesti kelam kabut..hahahaha

warda said...

kwai jangan nak bukak mulut petangpetang. nanti ada yang kena tido luar rumah nanti.

Dari mana?

Analytics