Tuesday 21 October 2008

Penajam Pensil Dan Telinga: Apakah?


Pencil Ear Sharpener from Stas Aki on Vimeo.

Amacam semua? Maafla abang Kwai baru balik bulan madu ngan tunang la, happy la, baru tunang. Orang tua aku pun restu, orang tua dia pun restu. Jadi aku pun cuti seminggu kat blog ni. Tapi aku ingat ucapkan terima kasih kepada para blogger maut blog ni atas pos-pos yang power, terutamanya orang kanan aku Jacky L. Dia semakin sharp, dan single lak tu. Jadi yang chikaro semua tu, apa lagi, ayat la Jacky.

Tadi aku kat pejabat ah, lepas tu aku tengah lukis diagram testikel (aku kan research analis kat hospital), tetiba pensil aku patah, aku pun tension. Aku nak cari penajam pensil, takde. Tong sampah pun punyalah jauh. Jadi tetiba aku nampak rekaan si Russian ni, aku pun terpegun bai. Tengok la klip kat atas.

Korang rasa betul ke pensil tu berfungsi cam tu? Kalau betul memang sharp ah. Memang boleh bla, aku tak yah lalu 20 meter ke hadapan untuk tong sampah dan kena lalu satu chikaro hot yang selalu flirt ngan aku. Ye ah, aku kan dah tunang, kena kuatkan iman!

Yang sebuk berchenta,
Abang Kwai

No comments:

Dari mana?

Analytics