Sunday 21 June 2009

Selamat Hari Bapa. : Peraduan Nukilan RM 10 inggit.

Appa ngan Saraswaty, buah hati Appa buat masa kini.

Aku bajet lu orang semua dah sangap usha gambar Sasha Grey, pasal dia nya toron semua agak straight to the point. menurut analysis, jantan jantan lebih gembar menonton cite cite yang ada story line, contoh. MySistersHotFriend, HotMomNextDoor, MILFHunter (dulu best ar, tapi sekarang awek semua berbelon), MyFriendsHotMom, American Daydream dan Shanes World (bila best masa episode Surfer Girl, dia balon 5 pompuan dalam satu time, bak kata member aku, "bliss bai").

Selamat hari Bapa. Kepada sesiapa yang segan silu atau ego diri lagi teruk dari bapak lu sendiri. sila lah luahkan hati di ruang buaran. hari bapa dia sambut setahun sekali, tetapi sayangilah bapa sendiri.

kepada bapa bapa yang fresh, amacam rasa first time jadi bapak? luah kan hati di ruang buaran.

kepada bapa bapa yang kahwin dengan janda. ceritakan lah kerenah rumah tangga lu di ruang buaran.

kepada bapa yang duda. ceritakan lah kisah kisah nostalgik di ruang buaran.

kepada pembuar pembuar yang tip top. aku janji aku bagi 10 Ringgit. sumpah tak tipu


Sekian,

Jack " tadi ada boyz aku kat bangsar sambut hari bapak first time ngan kengkawan (bak kataa orang putih, "post- father's day") sampai mabuk sebelah tong sampah lastu ada dua can carlsberg. memang tip top ah. gila bai, bontot masih kat seat kereta kancil ravi, tapi kepala memang tengah cium pavement jalan. aku rasa kalau lu orang nak compare ngan cerita American History X, Gopal baring tadi lagi heavy" Lingam

3 comments:

Zulfadli Zainal said...

bukan taknak bg buaran,cuma gua tak tahu kat mana bapak gua skarang ni la bro.

Jack Lingam said...

ha melon apa cer? ko cite ah pasal kisah pendam rindu lu kepada bapak lu OK apa. buat dedication ke. macam cite JEJAK KASIH

Zulfadli Zainal said...

haa.x boleh la bro.nanti tak jd cerita sedih,takut jd heavy metal symphony pulak.papehal pon aku nk ckap,mmg posts blog ni top2 la.horny bila baca.

cheers.

Dari mana?

Analytics