Wednesday 17 June 2009

Gua Tanya Lu Satu Soalan

Kalau lu, lu semak tak?
Gua tengok call queue dah sky-rocket, customer duduk dalam call queue lebih 15 minit.
Dekat floor ada dua tiga je bangsat jawab call, and semua engaged in conversation. Aku dalam office boleh nampak kat luar, tengok muka 3 ekor ketat je jawab call.

Gua keluar office nak layan cirit jap, belakang kau tengok bos floor, penolong boss, wingman 1, wingman 2 tengah isap rokok cantik tengah diskas cerita apa diorang tengok malam tadi, makan kari kedai mana stim, kepala otak lu wei. Lepas tu kau buat favoritism, siapa kiss ass kau dia naik. Siapa banyak bunyik, kau banyak bunyik, kau amuk orang menjawab kau mark dia kurang ajar dan terus haunt nak cari silap budak tu, dah silap sikit kau anta email kau cc semua orang, kalau boleh nak cc shareholder company sekali bagitau bahawa "BUDAK INI ADALAH PUNDEK berani dia melawan cakap aku aritu".

Sebab itu gua rasa bosan kerja kat sini.
Lu orang ada nak pakai pole dancer ke gundik ke lu orang contact KT atau Jack, nak pakai pekerja yang rajin lu orang tau siapa nak contact. (semestinya aku).

3 comments:

Anonymous said...

bawak bersabar brader...lu tak lama lagi boleh jadi org atas pulak..tp jgn perangai tak tentu arah

Unknown said...

fz tanak benti sbb tanak dilabel sbg pengikot. aku tak minta dilabel sbg trendsetter.

AJ said...

benti je bai, jd entrepeneur lg bes

Dari mana?

Analytics