Tuesday 21 July 2009

Undercover A/W 09: Memang Tight





Amacam gang? Sorry ah, lately aku dah call Streamyx siap haritu gaduh ngan mamat yang datang rumah sebab internet aku cam haram. Mula- mula dia kata router aku, so aku suruh dia tukar router, dia bagi aku Belkin, then situation lagi teruk, aku hampir nak tampar mamat gemuk tu, sebijik bai muka dia cam Nutty Professor.

Jadi lately, untuk menghilangkan tension aku, aku berangan aku ni salah satu daripada fantasi Undercover boys, pergi Paris dan NYC untuk berhubung dengan chikaro- chikaro, make out lazat ngan diorang, home run ngan diorang, diorang sejuk, aku bagi coat UNDERCOVER  aku dan kata kepadanya 

"It's okay baby, I ada banyak lagi. I kan Jun Takahashi boys,"

Dan awek- awek aku pulak, pakai Yohji (mainline), pakai Haider Ackermann, pakai Alaia pada waktu malam, dan pakai lingerie- lingerie Myla.

Ini awek KL, nak toron pun underwear tak match apa hal?!

Saksikanlah Lookbook lost ini.

KT yang snappy.

No comments:

Dari mana?

Analytics