Sunday 12 July 2009

Perjalanan Galak aku dengan Armaya

Yo Fwenz!

Kemungkinan besar korang tatau tapi aku ngan Armaya sekang tengah dalam perjalanan galak satu eropah. Epic bai! CHix Chix everywhere innit blad? Nampak n*n*n pun ada nampak p*p*t pun ada. Gile. Anyways masa dalam perjalanan style romeo kita kat French Riviera, kite meet up ngan main man Kwai kat Monaco. Die pun invite ah naik yacht die and partay sikit ngan chix. Gila bai, ratio awek to guys 5 - 1. Ramai gila chix sampai aku nak jalan pun rasa macam bersemak. Armaya lagi ah, siap snap kat chix sebab member nak gi toilet chix tarik tarik baju dia. Nak gi kencing pun mission bai!

Anyways, korang pepaham la apa jadi lepas tu kata dah nama die perjalanan galak eenn?? Bagi sesapa yang tak percaya brader kita Kwai tu Playboy French Riviera, kat atas tu ada gamabr Yacht dia parking steady depan Plaza Monte Carlo.

Next up, Bratislava. Jacky story chix sana LOST!

Yang tengah galak gila,
Shaf & Armaya

P.S: Apa cite FZ emo emo pastu siap ada undian masuk balik? Member soft ah. Aku pun penah kena sound ngan Jacky pasal posting, Kwai penah jadi anal ngan aku pasal post post aku. Tade pun wa nak out kan? Be strong ah doode. Peace!

No comments:

Dari mana?

Analytics