Thursday 16 July 2009

Single Minggu Ini: Placebo



Placebo- Devil In the Details

Amacam semua? Maaf kerana lambat posting. Aku tolong member aku buat filem dan scene- scene filem tersebut terletak di Kuala Kubu Bahru dan gua busy bai tolong. Nanti gua posting gambar- gambar, heavy siot.

By the way, ini dia single terbaru minggu ini, Brian Molko dan rakan- rakan telah kembali dengan album terbaru, Battle for The Sun dan ramai memberi tepukan gemuruh atas comeback mereka. Diorang ni stay true ngan sound diorang sejak dulu lagi. Jadi, mereka boleh bla pada pendapat aku. Dan diorang pakai sharp- sharp.

Juga, saya mohon maaf atas sebab ketidak- damaian antara para blogger sejak kebelakangan ini. Nanti aku sort it outtt yeahhh!

Yang happy internet kembali,
KT

3 comments:

Mak Ayam said...

baik dengar godspeed sial sambil layan yaw. baru boleh jadi intelektual

Fauzi said...

errm. tak pon dgr mono sambil korek idong

rebelistapeadolista said...

cam lagu meet uncle husen je"?

http://www.youtube.com/watch?v=Wsn5vPTk3dI&feature=related

Dari mana?

Analytics