Thursday 17 September 2009

Lagu Minggu ini : woo hoo layne Stanley dah mati William DuVall pon OK WEI






apa cite geng.

harap harap semua orang on form dan gua harap mood raya tidak akan menggangu konsentrasi anda sewaktu berkerja dan bersekolah. anyways, gua nak inform lu orang lebih lebih lagi kepada season players yang suka musik ala ala crude grunge.

gua ada dapat info baru daripada boy seattle gua yang bernama roger menyata kan album baru Alice in Chains yang berjudul "Black Gives Way to Blue". Jangan risau beb, diorang tak sell out macam audioslave dan diorang tak main lagu ala ala Blues Geng. Pendek kata, diorang masih stay true macam M.Nasir dan konsep lagu ethnik nya. tapi Dengan si - alice in chains ini pula diorang masih main lagu ala ala era Layne Stanley, masih sharp dan tone tone lagu ala ala seattle boys masih lagi menjadi prinsip no 1. so, lu orang jangan risau la dengan penyanyi baru mereka yang bernama Mr.Will.i.am DuVall. Suara dia memang lebih kurang seperti si arwah Layne. Dan bila lu orang dengar album ni, memang bunyi album ni tak off key macam bila Zach.D chow dari Rage against the machine.

Cerita dia macam ni, setelah 14 tahun mendiam kan diri, Mr Cantrell dan rakan rakan telah buat re-union punya konsert pada tahun 2005 untuk raise fund mangsa mansa tsunami yang meletus dia Acheh. Untuk membuat band ini stay true kepada roots masing masing, Mr Cantrell telah memanggil rakan nya Mr. DuVall untuk menjadi front liner konsert yang telah di ada kan di Seattle. tight beb gua cakap lu. Pada konsert itu, kumpulan ini telah mendapat sambutan hangat dari pada peminat peminat Alice In Chains. memang heavy

Anyways, album 54 minit ini mempunyai 11 lagu yang boleh bla la kira dan gua gerenti lu memang sedap di dengar sewaktu lu orang buat assignment, paperwork, cashflow dan bila lu sasau (pasal suara dia memang STIM BAI).

Album ini di jangka akan keluar pada 29 September 2009. Oleh sebab gua top dan sharp, lu boleh tekan kat sini untuk tibai lagu ni beb..

Pendek kata, album ni memang boleh bla la kira bai..

sapu jangan tak sapu

J.L

2 comments:

Unknown said...

link dah mati...
upload semula jack.

Jack Lingam said...

http://rapidshare.com/files/282877796/Alice_in_Chains_-_Black_gives_way_to_blue.rar


link baru...

Dari mana?

Analytics