Wednesday 19 August 2009

Cerita Pendek Sewaktu bulan Puasa


syahdu


Salam Guys,

Bulan puasa dah nak dekat. misi aku bulan ramadhan tahun ini adalah untuk beribadat, beribadah dan beriadah lebih sikit dari tahun lepas. Aku harap semua dah ganti puasa puasa yang lepas. Jangan la jadik macam aku, last aku puasa penuh masa aku form five. gila beb dah pergi belajar kat Manipal, macam mana seh nak puasa. Apatah lagi kerja kat kl menjadi abang abang urban, memang nafsu menyusuk kalbu.

Anyways, aku ada bahan baik punya nukilan nukilan cerita pendek untuk para para pembaca untuk bulan puasa kali ini. dari pada kita tahan tak mau telan air liur, apa kata kita kasik air liur kita meleleh tuk bulan puasa kali ini.

kalau nak usha cerita cerita pendek tuk bulan puasa tahun ini. tekan ar sini bai. dekat link tersebut, terdapat 100 nukilan pendek daripada independent writers. memang stim ah bila lu baca. ada yang over exegerated dan samtaims korang nak percaya pon 50-50. but have fun ar

selamat berpuasa

jack lingam

No comments:

Dari mana?

Analytics