Monday 17 August 2009

Apa Cerita Semua?

Amacam semua? Aku harap korang masih cuak dengan kes H1N1 yang melanda di tanah air kita secara mendadak. Berita lain yang menakjubkan juga adalah si Akhil Hayy tu cerai bini dia, lepas tu dia nikah si Waheeda tu. Sigh, apa nak jadi dengan dunia sekarang brov aku bagitahu korang semua. Aku pun dah naik tension dah. Anak dah enam, bini dulu pun masih full spec condition, bini dah bagi izin untuk kahwin dua, tapi ko nak ikut new girl lu lak. Dulu aku follow program dia kat Astro, skarang aku tengok orang yang ada style rambut atau janggut kambrut dia pun gua naik angin baii...

Kepada sesiapa yang kat MTV World Stage, aku harap korang have fun dan fikiq dalam kapla otak lu sikit macam mana nak jadi band yang mempunyai identiti sendiri, bukan mentaliti "whoa bro, Kasabian ada synth, aku pun nak beli synth ah". Apa jadi baii dengan dunia ni, aku nak baca surat khabar pun dah takde mood, nak tengok Malaysia Kini pun takde mood, nak follow pasal Ben Hock punya kes pun takde mood. Semua ah shambles.

Aku skarang tengah chilling dalam hiatus untuk menerokai bidang rekaan dan seni. Dan aku nak tumpang tanya kat korang, kalau korang tahu apa benda tempatan yang sharp, korang bagi dalam comment k? Dari filem ke, ke muzik ke, ke seni ke, ke mana mana ah. Sebarang. Aku dengar citer filem Setem tu gempak, betul kah?

Aku juga mahu roger kat korang bahawa kat Tropicana City Mall dah ada kedai SEKS yang open dan aku dapat temu bual ngan owner kedai tu. Cibai, ada ke dia ingat aku nak vibrator. Tapi kepada chikaros chikaros out there yang lelaki korang tak boleh puaskan korang sebab dia terlalu sibuk mengejar kontrak untuk mendapat wang pantas sehingga minum kopi pracampur dan nasi putih berlebihan, sila ke sana untuk mendapat vibrator 3 in 1 yang aku tengok pun ganas rekaannya. Lelaki yang ingin tahan lama juga boleh membeli produk bernama 'delay spray'. Ko spray kat batang johnson ko, boleh la ko doggy awek ko tanpa kata "yangg, im tired alreadyy".

Itu je yang aku boleh fikir pada minit ini. Kalau korang nak blog sharp yang lain yang boleh korang paham . (Apparently orang ramai takleh paham blog ni, kata bahasa terlalu pasar la, ni la, too malay la) Well, suka hati korang ah, member gua ada blog nama www.arterimalaysia.com . Sharp gak ah, go check it out. Diorang dah offer blogger TOP BOYZ jadi contributor. Mungkin aku contribute, tapi still tetap bahasa aku. malas nak italic, bold benda semua, kata gua rempit, takde masa baiiii! vrooom!

Kwai 'Jack we da playaz' Tar

No comments:

Dari mana?

Analytics