Friday 27 February 2009

Lindsay Lohan Digambar Oleh Hedi Slimane




Ini dia gambar Lindsay Lohan, pelakon Mean Girls dan selalu kecoh kat media pasal hubungan dia ngan DJ Samantha Ronson la, dia ni kaki dadah la dan sebagainya. Aku tak suka sangat dengar pasal orang, tapi pada pendapat aku Lindsay Lohan boleh bla atas perangai dia yang tak hirau kata- kata orang. 

Gambar ini diambil oleh Hedi Slimane, bekas pengarah kreatif Dior Homme, dan kalau bebudak skinny jeans nak tahu, dia lah bertanggungjawab untuk memasarkan jeans- jeans ketat ko sampai ko nak cari merata tempat, tapi last call ko gi tapper atau gi Topman sebab ko tak nak aim high untuk Acne, Dior Homme mahupun Balenciaga. Dan juga pakai kasut Supra sebab Diet Butcher Slim Skin mahallll la broooo *buat muka sedih*

Aku post gambar ni untuk merehatkan minda korang atas perbualan heboh economic culture dari post Jack Lingam. At least pompuan boleh lawat blog ni sekali-sekala kan?

Yang always sharp,
KT

4 comments:

Shaira Amira said...

aku cintakan perempuan ni daripada dia kecik, ada boob-job, masuk-keluar rehab, bergaduh dgn hilary duff, dan sampai sekarang ada hubungan lesbo.

p/s: aku sebenarnya lebih senang bila li-lo dah tukar orientasi seksual.

Melayu Minimalis said...

Diet Butcher Slim Skin memang mahal pun. Tapi sedikit2 lama2 jadi2 bukit2.

Anonymous said...

aku agak mesti org pakai skytop kat m'sia dia ingat die trendy gila. skytop sucks wey. chad muska tu poyo dowh.

Anonymous said...

hahah mcm-macm.pelik-pelik

Dari mana?

Analytics