Tuesday, 30 December 2008

Salam Tahun Baru Kepada Semua

Pe cita bai, aku bajet korang semua mesti sudah rindu aku dan the boyz menulis dan melalut en? apa apa pun aku sebagai wakil tuk undang- undang blog ni tuk meng-lafaz kan kata kata akhir sebelum 2008 hilang menjadi memori. kami harap 2008 tiada siapa yang melayan blues tahun 2008 selepas masuk nya 2009. kalau yang ada harap harap selesaikan la hutang hutang yang dekat kepala lu supaya 2009 akan menjadi lebih produktif, rebelistik dan sharp.

oleh itu aku dan rakan rakan ingin mendedikasi kan sebuah lagu untuk semua sebagai permulaan untuk mencari inspirasi untuk tahun yang lebih mencabar, 2009.


sekian. Salam tahun baru buat semua



PS: aku dan kwaidan dah iktibar nak mendedikasi kan diri kami kepada blog dan akan meng-revivekan blog yang semi mati ini.

OK WEI

Jack "Virk" Lingam

3 comments:

aj said...

ha ada pun. apa la lu org cepat2 la mengrevivekan blog ni. bosan la asik baca blog2 lawak je. blog lu org lebih sharp bai.

Anonymous said...

tu lah

idealist said...

blad, gua bagi lu satu pointer.

the wait that did not end.

how 2009 rolled in, with a disappointment.
government did not revise the petrol price when they should have. how they fail to live up the promise, and enjoying too much from the petrol tax.

would you be able to comment the rationale of the government's actions (revision of petroleum products prices)
and implementation of petroleum tax?

its like they are deciding whether we should or should not enjoy cheap prices.

but, when the commodity price increase, we are supposed to bear the sky-rocketing prices?

comment blad comment.

Dari mana?

Analytics