Saturday 6 February 2010

Lagu Hujung Minggu: Roll The Dice

Cuba usha?



Lagu ni kira ringan je, kalu nak heavy, dgr lagu INTO THE GROUND..huuuuuuuu.

Kalu lu ske lagu lagu cam gini ketika lu orang buat seni lukis heavy, atau tengah buat website tuk client kau atau baju kahwin lu orang.

kalu lu rasa lagu ni bleh bagi lu inspirasi atau pemangkin untuk berfikir, wa syorkan lu supaya tekan kat link download kat bawah sanun

ingat nama kumpulan ni beb, pasal bila gua dengar album dia , hu memang. Style la beb. Abang stockholm yang bernama Mannerfelt dan Pardon sememangnya otai besar bila buat lagu lagu atau jingles untuk iklan iklan yang boleh membuat lu orang terpaku. Serius beb gua tak bohong. Cuba bayang kan lagu yang di paparkan kat atas ni jadi background music untuk cerita Universal Soldier II memang boleh menang Cannes 2010.

Selain itu, bukan mudah untuk buat musik elektronik yang boleh gel dengan instrumen instrumen analog dan digital, tetapi Mannerfelt dan Pardon telah berjaya menebuk lohong yang tersumbat di hati para pendengar nya dan dapat menghayati lagu lagu mereka berdua ini. Gila beb, Korg MS 20 campur M-audio Axiom campur Ableton punya midi? macam main gitar campur rebana ngan sitar. tak leh bla bunyi nya kalu lu bukan cham-pai-on dalam bidang bidang ini.

Dengan ketiadaan bunyi dram dan sequencing computer, Pardon dan Mannerfelt bergantung kepada 100% precision untuk mendapat bunyi hypnotic piano dan bunyi synth yang agak tip top ala kosmik

Sememangnya, benda ni memang boleh bla dan patut di bedal oleh semua umat.

Tekan sini untuk download.

Jack "malam ni lepak minum bebek suam @ PUCHONG" Lingam


2 comments:

Anonymous said...

ho li ma de fa ker shi et cool!!!
mana lu dpt artis ni?

Jack Lingam said...

MANA LAGI ROTTW ARRRRRRRRRRRRR FAK

Dari mana?

Analytics